Bij Fysio Plein West bieden wij snelle en gerichte zorg voor iedereen in Amsterdam West met pijn- en blessure klachten.

Pijnklachten en blessures kunnen door verschillende factoren veroorzaakt worden; denk aan sportblessures, ziekte, ongeval, operatie, stress of werkhouding. Wanneer deze pijnklachten u belemmeren in uw dagelijks leven, dan kan dit uw kwaliteit van leven ernstig beïnvloeden. De therapeuten van Fysio Plein West staan voor u klaar om u hier zo snel en goed mogelijk vanaf te helpen!

Bij pijn- en blessure klachten gebruikt Fysio Plein West een 3-delige aanpak:

• VERKLAREN:  Oorzaak achterhalen d.m.v. vraaggesprek, onderzoek en analyse
  • BEHANDELEN: 3 stappen behandelplan mobiliteit, stabiliteit en kracht
  • VOORKOMEN: De grootste voorspeller van een blessure in de toekomst is een oude blessure. Dit proberen we zo goed mogelijk te voorkomen

Wanneer u met uw klacht binnenkomt, zullen wij het probleem in kaart brengen en bekijken welke vorm van behandeling het meest effectief is en bij uw klacht past. Hierbij wordt gekozen uit de volgende behandelingen: fysiotherapie, manuele therapie, triggerpoint therapie en sportprestatie- en revalidatie. Vervolgens zal de behandeling gestart worden en werkt de therapeut samen met de patiënt aan een plan waarbij zelfredzaamheid een uitkomst wordt!

Wanneer uw klacht veroorzaakt wordt door een operatie, ongeval of sportblessure, biedt Fysio Plein West ook de mogelijkheid om te revalideren.Tijdens alle revalidatieprogramma’s wordt getraind in onze uitgebreide fitness, die goed uitgerust is met alle apparatuur en met kleedruimte, douche en kluisjes.

Fysio Plein West

Koningin Wilhelminaplein 42-48